پایان نامه ی مدیریت جهانگردی
موضوع : جایگاه
ایران در گردشگری جهانفهرست مطالب
مقدمه : جهانگردی در دین و تاریخ و صنعت توریسم
فصل اول : صنعت جهانگردی در ایران
شامل معرفی صنعت گردشگری + نمودار
انقلاب صنعتی
جایگاه ایران در صنعت گردشگری جهان
رده بندیهای جهانی +آمار و نمودار
فصل دوم:
عوامل و دلایل رکود گردشگری ایران
فصل سوم :راهکارهایی برای توسعه ی گردشگری ایران
فصل چهارم : نتیجه گیری
فهرست منابع:
- لومسون – لس ، بازاریابی گردشگری ، ترجمه محمد ابراهیم گوهریان ، تهران ، دفتر پژوهشهای فرهنگی ، ۱۳۸۰
- داس ویل –راجر ، مدیریت جهانگردی مبانی راهبردها وآثار – ترجمه محمد اعرابی ، تهران ، دفتر پژوهشهای فرهنگی ، ۱۳۷۹
- دیبایی پرویز ، شناخت جهانگردی ، تهران ، انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی ، ۱۳۷۱
- جهانگردی در فقه و تمدن اسلامی / جمعی از نویسندگان مجله فقه ، قم ، مرکز چاپ نشر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ، ۱۳۸۵
- وای گی / چاک ، جهانگردی در چشم اندازی جامع ، ترجمه محمد اعرابی ، تهران – دفتر پژوهشهای فرهنگی ، ۱۳۸۰
- آرشیو ، روزنامه خراسان – ۱۷ فروردین ۱۳۹۰
- آرشیو ، روزنامه قدس – ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۰
- جمشیدیان مهدی و مهدی پور ، اکبر / مدیریت توریسم ، مانی ، ۱۳۸۲
- رضوانی علی اصغر ، محیط های روستایی و جهانگردی ، نشریه گردشگری ، شماره ۵ و ۱۳۶۷
- ارمغان سیمین ، مدیریت توریسم و نقش آن در جغرافیا ، دانشگاه آزاد اسلامی ، ۱۳۸۶
- بول ، آدریان / اقتصاد سفر و جهانگردی ، ترجمه علی اعظم ، تهران ، موسسه فرهنگی آینده پویان تهران ، ۱۳۷۹
- جی ام ادینگتون / اکوتوریسم ، ترجمه اسماعیل کهرم ، تهران ، سازمان حفاظت محیط زیست ، ۱۳۷۶
۱ . Annals Of Tourism Reserch
http ://www.elsevier.com
2. Tourism Industrises
www.tinet.ita.dec.go